+372 600-06-48
0Item(s)

You have no items in your shopping cart.

Product was successfully added to your shopping cart.

KAUBA KÄTTESAAMINE

1. Kaupa saab tellida Parfumes lattu Tallinnas, aadressil Pae 21 ja SmartPOSTi, Omniva ja DPD pakiautomaati.

2. Kauba kättesaamine laos tellides toimub kauba väljastamine aadressil Pae 21 ja sellisel juhul kauba maksumusele kohaletoimetamise tasu ei lisandu. Klient peab kauba kättesaamiseks esitama prinditud arve, mis on saabunud tema e-posti aadressile, või näitama mobiiltelefonilt müüja poolt saadetud arvet või peab klient teadma unikaalset arvenumbrit. Klient vastutab, et kolmandad isikud ei saaks enda valdusesse arvest koopiat või unikaalset arvenumbrit. Juhul, kui müüja väljastab tellitud kauba kolmandale isikule, kes ei olnud kliendi poolt volitatud isik kauba vastuvõtmiseks, sest klient ei ole täitnud eelmises lauses toodud kohustust, ei vastuta müüja kliendile tekkinud kahju eest.

3. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu (vastavalt hinnakirjale).

4. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult seda kahjustamata. See on oluline, kui klient soovib kasutada lepingust taganemise õigust. Kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hävitamist.

5. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient kohe ühendust võtma müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil info@parfumes.ee.

 

Parfumes.ee